close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

אחרי החגים צריך ניקוי ספות!

מערכת שורשיד חשוון, תשעז15/11/2016

עכשיו, אחרי החגים, הזמן שלכם לנקות את הספות!

תגיות:
צילום: צילום מסך, אתר החברה

החגים זו תקופה בה כל עם ישראל מארח ומתארח. עפ"י המסורת רוב החגים נחגגים בארוחות המכילות אי-אילו מיני מזונות הקשורים לחג. כולם מסבים סביב השולחן, האווירה בבית שמחה והפירורים בהתאם. לכל ארוחה כזו נלווית גם עוגת החג, נשנוש החג וכו'.

בדרך כלל כאשר מארחים את ארוחת החג עושים סביב השולחן אבל אחר כך, נהנים לשבת בצוותא לשוחח, לשיר ובין לבין גם לאכול. אם השיחה והמפגש מתקיימים בסלון למשל הרי שבין משפט למפשט מנשנשים ובינתיים- מה לעשות, פירורי הנשנוש נופלים על הספה ומשם הדרך שלהם אל הדפנות קצרה מאוד.

ספות מלוכלכות זה לא היגייני!

פעם כאשר הספות היו מתלכלכות היו נוהגים להזמין רפד או לשלוח את הספה והכורסאות לריפוד. היום מדובר בזמנים אחרים מחירו של ריפוד גבוה מאוד ולכן הרבה מאוד אנשים, לא מרפדים מחדש את הספות אבל גם לא זורקים אותם, כי לכלוך אפשר לנקות.

יש היום כל מיני שיטות, טכניקות ותכשירי ניקוי שעובדים יפה מאוד על כל ספה ומוציאים אותה כמו חדשה. העלויות אגב משתנות בין כל חברה לניקוי ספות, אבל ההמלצה שלנו היא לא לבחור רק בזול ביותר, אלא בחברה מקצועית שיודעת לעמוד בזמנים, כי כבר קרו מקרים שאנשים חיכו בבית לאנשי חברת ניקוי ספות והם איחרו באופן משמעותי וגרמו לעוגמת נפש.

מה זו חברה מקצועית לניקוי ספות?

חברה מקצועית לניקוי ספות ראשית תוודא אתכם איזה ספות יש לכם, מאיזה בד ועוד פרטים. אם אתם לא יודעים מאיזה בד עשויה הספה ואתם צריכים ניקוי ספות, לפעמים תבקש מכם החברה לניקוי ספות שתשלחו לה תמונה בווטצאפ או במייל כדי לבדוק מולכם באיזה אריג מדובר. סוג האריג קובע את סוג תכשירי הניקוי וזה חשוב מאוד שתהיה התאמה בין סוג האריג לבין תכשיר הניקוי.

אחרי שמוודאים מולכם מהו בד הספה, מעריכים את העלות של ניקוי ספות וכאשר אתם שולחים תמונה אפשר גם לראות עד כמה הספה מלוכלכת, איזה עבודה נדרש כדי לנקות אותה וכמה זמן זה יכול לקחת.

לפני שאתם מזמינים בעל מקצוע לניקוי ספות, אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתרים של השוואת מחירים כדי להבין באיזה טווח מחירים מדובר ועם איזו חברה כדאי לכם להתקשר. הבחירה שלכם תהיה מוצלחת אם תלכו על חברה שיש לה ניסיון, והמלצות כי לא חסר חאפרים גם בתחום הזה. לכו על הכי מקצוענים.

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה